Bilder...

Jag har märkt att jag inte är med på så himla många bilder som jag trodde att jag var:S hmmm
Detta måste ändras...Jag tar ju sällan kort på mig själv i helhet...blir ju bara massa ansiktsbilder som ingen egentligen vill titta på men wft:)

Måste be kicki ta mer kort på mig, då det inte är jag som håller i hennes kamera som händer alldeles för ofta. Måste köpa mig en sån:P LOVE IT! Men min duger då än så länge, tycker den tar gode bra bilder. Eller vad säger ni?

Ohhh nu fick jag ett Smmmes:P Ska springa å kolla vem de är ifrån. Klara bella var de:) Hon undrade om jag hade en facebook.

Nu ska jag ta mig en macka eller nå. Lite hungrig! Men ha de bra alla sötisar som orkar med å läsa min skit:P

Kommentarer
Postat av: Linda

Hmm.. ja har typ 25 bara :P Hur många har du? =)

2008-08-14 @ 22:53:40
URL: http://opzi.blogg.se/
Postat av: Kicki

När det blir dags för mig att uppdatera så kan du ju köpa min kamera ;) hihi.

2008-08-15 @ 09:20:48
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0