De gör ont, de gör ooont

I mitt huvud. Tror jag är skkketa trött och därför har jag haft ont i huvudet hela dagen eller så håller jag på att bli sjuk å de vill jag då veeerkligen inte!!

Försov mig idag:S Började kl sex vaknade tjugo över var där halv:) gode så duktigt av mig, tycker då jag iaf. Har varit på kollo mest hela dagen och hjälpt dom. Jag har också suttit en del i kassan, men den sista 1,5 h så var jag på golvet, gjorde halva en gavel, skyltar, packade upp och gick med skräp.

Efter jobbet så gick jag direkt till Madde, har blivit stammis hos henne nu. Jag gjorde hamburgare medans hon dammsugade hela lgh, för hon har fått nå miniatyr djur som drar sig till vatten och nu måste hon dammsuga skit mycket. Jag tycker så synd om henne, skulle verkligen inte tycka om att göra de:S
Så käkade vi hamburgare och ångade, eller vad man säger, morötter. (min hjärna fungerar inte riktigt så bra just nu)

När vi hade käkat klart och vilat oss så tog jag cykeln och madde sprang 8 km, riktigt duktigt tycker jag. Fattar dock inte hur hon orkar. Jag cyklade vid sidan om henne och hejade på, vi stannade faktiskt en gång så plockade jag lite hallon till henne. Låter verkligen som om vi är ett gammalt gift par, vi beter oss som ett också, små gnäbb å gnäll:P

Jobbar lite imorgon sen ska jag gå på stan med EMMMIS:) De var längesen känns det som!! Verkligen dags, så sen vet jag inte riktigt vad som händer, får väl se vad dagen då har att erbjuda.

Måste ju säga att jag fick lön från swedbank typ 2800 kr för typ 1-2 dagars jobb alltså 8 h:) (semester ersättning)
Sen idag så fick jag ersättnig också som jag trodde kanske skulle vara på 3 kr eller nå:P Men den låg på typ 5000kr!! SWEEET!! Mera till semester kassan:)

Jaja lovers nu ska jag sova, Madde sorry men jag startade datorn:P

X O X O

Tina girl:P


Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0