"Donk Donk Donk"

Så känns de i fötterna efter att ha jobbat hela dagen på golvet, alltså ingen kassa alls. Har hjälpt Erica med leksaks avd. så nu ser den riktigt fin ut:) Men man känner i fötterna när man väl stannar av att man har bara mest sprungit omkring idag. Började kl 6 imorse och slutade egentligen kl kvart över tre men var väl inte hemma här förens 25 över fyra. Men då har jag och Erica sökt filmer för att köpa, det är ju så dåligt väder. Så det blev de plus en cola och en godis påse.

Nu är min plan så här att jag ska ligga här ett tag till sen ska jag ringa till Madde och höra vad hon gör för något. Och om hon inte gör nå så ska jag höra om hon vill se film med mig.
Jag köpte hmmm The Aviator, Collateral och så en till svensk film som jag inte kommer ihåg vad den heter. Ingen av dessa filmerna har jag sett så vi får väl an se om jag och min kusin har samma film smak. The ultimate test, eller nå.

Kanske ska vila, bara en liten stund:P

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, jag såg ju faktiskt din blogg när vi var hos dig och jag vart glatt överraskad att jag kommer ihåg din bloggadress :) jooda, allt är bra. Jag är ledig i två dagar, så det känns sweet :) hur är det själv?

2008-08-13 @ 17:44:42
URL: http://linaer.blogg.se/
Postat av: Linda

Ah just ja :P De hade ja ju glömt hihi jaa då kommer hon nog itt ;) Men Jim är då fortfarande på att komma hahaha (va han nu ska göra där?) fniss

2008-08-13 @ 21:02:38
URL: http://opzi.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0