*gäsp*

Har precis vaknat och är gode så trött, vet egentligen inte varför jag är de för jag har sovit gode länge. Väntar på att Madde ska ringa mig om nå nyheter hon säger att hon har, nyfiken:D
Sen kanske jag ska ta och gå med Lillebror till Nolia, vi ska försöka samla på oss helium ballonger om dom nu har såna på området, såg då inga igår när jag var där..:S
Har mensvärk i ryggen dock så vet inte alls om jag orkar men har ju som lovat och då kommer jag få höra det resten av mitt liv om jag inte gör de...Han kommer ihåg varenda liten sak man har råkat säga till honom. Skit jobbigt!
Men madde varför ringer du inte?????
Jaja ska väl klä på mig lite kläder och göra nå med mitt liv.
 
Adios

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0