God dagens

Har sovit till nästan nu alltså:) Blev lite sent igår för jag satt uppe och gjorde acryl naglar på Emma till hennes bröllop. Så klockan var väl typ halv tre när jag somnade. Blev väckt första gången av Maddes sms kring åtta tror jag det var å så har jag vaknat till lite då och då efter det. Sen ringde Emelie å låtsades att hon var Jenny å frågade vars Emelie var. Hörde att de var Emelie ganska så snabbt men spelade med ett tag:) Men sjklart så trodde dom inte på mig att jag spelade med utan enligt dom blev jag grundlurad.

Ska väl stiga upp snart och göra nån nytta. Ser ut som om det är sol ute å om de är varmt ocksås så ska jag fan sola!!:)

Skriver om Möhippan senare:) kram

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0