I swallowed a bug...

Har precis kommit hem från Madde där de blev mest latande faktiskt.

Var egentligen tänkt att jag skulle festa idag men eftersom ingen annan gjorde det så orkade jag inte heller de. Men berodde nog mycket på maten också, jag, madde å katrin lyxade till de idag å åt på Golden dragon. Jag åt en Black&White. Katrin åt nå fläskfile och Madde nå jumbo räkor:)

Sen försökte vi värva katrin, pelle å en till tjej att börja tycka om the love guru men det blev så sent och alla blev så trötta så vi gav upp. Men då kom jag ju på när jag kom hem att jag har sett ett klipp eller vad man ska kalla det på funnyordie.com och tänkte dela det med er. Fatta så många gånger jag har skrattat åt detta, spec I swallowed a bug!


See more funny videos at Funny or Die

Kommentarer
Postat av: Sophie

Kul med ett klipp! ;)

2008-08-16 @ 01:16:15
URL: http://thisissophie.blogg.se/
Postat av: Sophie

Hihi, ja, jag håller med :D Jag älskar klippen på folk som typ ramlar i pooler, det är skitkul ;D



Tack för att du tyckte min blogg var fin, det värmer :)<3. Du är välkommen tillbaka till min blogg du me :) Har du någon kommentar om innehållet så är det välkommet:) Ha det så bra så länge!

2008-08-18 @ 00:10:53
URL: http://thisissophie.blogg.se/
Postat av: Sophie

glömde svara på frågan, hihi (a) näe jag kunde inte se det igen, konstigt :S kanske är nåt tillfälligt fel kan man ju hoppas :)<3

2008-08-18 @ 00:12:21
URL: http://thisissophie.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0