Mmmhmmmm

Ligger än en gång i sängen, på måndag är de slut med det. Då är det den 25 augusti och det är då dags att börja träna....:S Himla Madde och Cissi B!!!! Usch vad ska man äta förnånting då....!

Ligger och lyssnar på musik! Just nu spelas Mcfly - Too close for comfort, och så sitter jag å kollar på ritplattor på internet! Varför ska man bli sugen på sånna saker! Har man blivit för lat för att rita för hand, att använda blyerts å sudd!?
Skyller allt på Jessica!!:) Varför ska du göra så snygga bilder för!

Har kollat på denna: Wacom Favo Comic Pack A6

  

Vill ha men inte slösa massa pengar på sånt när jag ska till USA å LONDON!:) Får bli efter de kanske!
Nu är de ca 20 min innan jag ska fara å jag orkar egentligen inte, började sex imorse på coopen och har varit med Maria hela dagen. Vi har gjort om gaveln på kontorsidan och fixat en del andra saker.
Har snackat om killar idag och chockerande nog så såg jag en snygging idag, som jag har sett tidigare men har som inte tänkt på det. Men han har sääääkert tjej som alla andra jävlar! Men han var ändå ganska så söööt:)

Nu har man framkallat lite bilder oxå väntar dock på en order som kommer fara till pappa kjell. Ville ha lite gratis kopior!:) Men tyvärr blev det dubbel beställt (mitt fel) av endel kort så gick lite back där men har kommit på vad jag ska göra med dom så de e lungt!

10min kvar...uuuusch vad jobbigt! Hade fan hellre farit på bilbingo...GOD DAMNED!!!
Hoppas dom inte vinner för då blir jag då ännu mer upprörd...:(

jaja ska pilla navelludd som jag inte har...


Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe my baad att du inte är på bingon eller nått ;) Men hurru, nu blir ja allt nyfiken på vem denna kille kan vara? :D

2008-08-20 @ 18:56:44
URL: http://opzi.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0