Sådär ja!

Vad tycker ni????? Blir då bra för tillfället iaf:)

Har jobbat idag till ett sen har jag tvättat alla mina kläder i tvätthögen som var mega stor...:S
Så har jag å madde varit med en grej till emmeli:P Som blir en överaskning för henne när hon kommer hem!
Jag skulle sen egentligen gå till Linda å spela lite spel MEN hon skulle fara å festa istället :'(
Så jag har mest legat här å gjort om min blogg och för ett tag sen kom madde förbi och vi tittade på biljetter till mcfly men det fanns inte så många kvar...:S men men får se på de sen. Dock var de billigt med sterling att flyga till london då om man bokar nu totalt typ 2500kr för 3 pers tycker jag är gode så bra:)

Men men nu ska jag sleepa lite granna. Vi höjres hurreni!

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0