Trött, Sömnig, Sömnig å Trött!

Snark....Jag har typ nyligen kommit hem från madde. Slutade jobbet kvart över åtta och då var madelaine där å handlade bananer så då sa hon vill du följa med mig hem. Men då sa jag vill du följa med mig till mina päron och då gjorde hon det. Skulle hämta mina andra bilder som jag hade beställt, men jag hade inte fått mitt solskydd som jag hade beställt, de kommer väl imorron.
Ja hos madde har vi tittat på bilderna å så märkte vi huuur mycke onödiga kort jag egentligen hade beställt men men. Sen har vi käkat en diet drink och mackor, sen har vi bara suttit å snackat en massa skit och så har vi lyssnat på mcfly. Måste ju lyssna mer på dom egentligen eftersom vi ska ju se dom live...

Ska käka min mars glass sen blir de att läsa lite harry p å sen sova.

Natti natti lööövers

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0