Vaknat

Pigg å alert eller så inte.. Steg upp halv tio och på denna tid har jag hunnit fara till päronen, gått ut med bimbo, tillbaka å duschat. Gode så himla bra va!? För klockan är nu 10.08:D
Och jag släppte inte bara ut henne utan vi gick en bit också så hon han bajsa å pissa 5 ggr så de var inte bara en liten sväng in å ut.
Nu ska jag göra mig i ordning för jobbet å de värsta är nog att jag måste springa förbi bolaget innan jag börjar...för jag jobbat till 20.15 idag och imorron 07-14.15 så jag hinner inte nånting då heller:S

Men nu ska jag inte slösa mer av min dyrbara tid! Seee ya guys later:)

Kommentarer
Postat av: Tezsa

men systemet har väll öppet till 3 på lördagarna? :)

2008-08-22 @ 13:41:45
URL: http://tezsa.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0