Viktminskning

Nu har Cissi B och madde kommit på den smarta idén att vi ska gå ner 7 kg innan London resan! Okej tycker jag men fy fan vad jobbigt att sluta dricka cola:( Den som precis börjat älska mig tillbax! Men men det är ju en team grej så är ju som tvungen att vara med och det skadar ju inte så mycke heller. Christoffer skulle också gå ner i vikt så då kan man peppa varandra där också:) Det blir nog bra ska ni se, får väl lägga upp före och efter bilder eller nå!
Jag ska ta och diska min disk så får jag städa resten imorgon. Har varit så seg hela dagen idag, fast jag har varit ute å sprungit runt överallt. Var först och käkade med madde å lina på café piteå sen blev det nolia för min å maddes del. Men efter ett tag kom vi på att vi går sen istället och så gick vi på stan först. Jag hittade en lila klänning för typ 64 spänn hel nöjd sen hittade madde en blå för 200kr, lite skillnad va:P hihi Men då köpte jag nå smink å nagellack också så de blev säkert 200kr i slutändan. Å så hitta jag ett par svarta balerina skor i foppa men va fan dom, jag sökte runt nästan hela stan efter nå sköna sånna skor men hittade inga så de blev dessa för 120kr. Så får väl se hur det blir i slutändan...

nu ska jag ta tag i denna disk...

Kommentarer
Postat av: Linda

Lägg upp bilder på dina inköööp ;) Men duu, nu kan du ju komma å köra WiiFit lite mer ofta då och då kan du ju även ställa in datum när du ska ha klarat målen ;) Kram kram

2008-08-08 @ 02:17:00
URL: http://opzi.blogg.se/
Postat av: emmeli

ja hur lång tid har ni på er att tappa 7kg? å hur kom ni fram till den magiska siffran 7kg?? känns som maddes förslag fast iof då hade det väl varit 7,3kg eller nåt

2008-08-08 @ 10:50:11

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0