Vilket jävla piss väder!!!

Höll på att frysa fast idag i Mejan! Kommer till jobbet fem i sex och är dyng sur....:S Åh då ska jag vara i mejeriet för första gången idag. Tror ni de var nå kallt??
När jag väl torkade så blev de bättre men nu när man ligger här i sängen hemma så skriker duschen efter mig:) En varm varm vaaaaaaaaarm dusch ska jag ta. Hade egentligen velat power nappa nu för de blev inte många timmars sömn inatt kanske somnade 3 å skulle upp fem, drog mig då som alltid till halv 6 men de e ju så himla jobbigt å stressa egentligen.
Åh är hungrig, trött å frusen på samma gång, vad ska man börja med egentligen...

De värsta är att jag håller på att bli sjuk tror jag och jag har inte tid att bli sjuk just nu, jag håller ju på att jobba så mycket jag kan så jag får in lite mera stålar:)

Jaja blir nog duschen ändå. Kram

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0