Festen som blev hos mig...

Igår så skulle för förfesta hos mig och sen gå vidare till Tobbe men det slutade med att vi stannade tydligen hos mig hela kvällen tills det blev dags att gå ut på krogen.

Jag hade väl inte sååå jätte kul men det funkade väl. Vet inte riktigt vad som gjorde det. Kan väl vara lite grann för att jag inte riktigt tycker om att ha fest hos mig. Det lämnas tusen glasflaskor som man sen måste fara till sopstationen med och den är ju lååångt härifrån:S

Men här kommer det lite bilder från igår.

   

     

   


Ps: För ni som inte har sett det, så har jag skrivit klart inläget om london. Ds


Kommentarer
Postat av: Linda

Men Tina, vi har ju fått sopsortering i vårat soprum där man kan lämna glasflaskor ;) Så du kan ju allti smyga hit haha (blir liiiite närmare iaf)

2008-12-08 @ 22:41:10
URL: http://opzi.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0