Förkylning

Usch ty å bläää

Har blivit smittad och jag skyller allt på Lillemannen!!! Övervägde stark imorse om jag skulle ringa och sjukanmäla mig men blev att jag for så nu är jag helt död. Ligger i sängen och funderar om jag ska lägga mig redan nu. Börjar nämligen kl 6 imorron, känns väl mindre bra. Sa till Åsa att jag hör av mig om det blir värre, hon bara hoppas inte att de blir de för vi är för lite folk redan:S Hoppas verkligen inte att jag blir mer sjuk iaf. Har tagit mig en alvedon och väntar på att min C vitamin brus tablett ska försvinna i vatten glaset så ska jag dricka det med. Ris säcken är också uppvärmd så jag ligger och kramar den väldigt hårt.

Nyår iår blir i gagsmark, mest därför jag känner mig pissig och så skulle de komma så mycke folk till Emma så jag kände bara inte för de. Blir att ta de jävligt lugnt och krypa ner i soffan där och bara vila upp mig.

Brrr nu börja jag frysa oxå:S

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tycker att det är väldigt taskigt av dig att skylla på Lilleman!!!!!

Tycker du ska komma till stan ;-) Krya på dig Gumman! Puss

2008-12-29 @ 23:48:51
URL: http://emmev.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0