Gagsmark hela helgen

Har vaknat (för ett tag sen) blev ändå lite sovmorgon:) SköööNt! Men Åsa ringde där vid tio och frågade om jag kunde jobba. Men det kan jag inte eftersom jag ska fara med knottarna till gagsmark. Mamma och co bokade mig innan jag for till London! För dom ska ju på firmafest på havsbadet imorgon och så ska dom sova över där. Jag ville fara idag för att vi har bokat jullunch på byagården så då måste vi vara där tolv. Och ni som känner mig vet att jag inte kommer hinna det....:S

Har precis hoppat ut ur duschen och ska snart ringa till mor och höra vad som händer och sker hos dom! Måste fara och handla mat också....va fan ska man göra för mat till småttingarna dåååå..hmmm Plättar? Våfflor? Blodpudding? Det är ju typ lätta saker iaf blodpuddingen:P

Linda skriver att jag har ju smeknamnet schlyna också...Detta går verkligen åt rätt håll! Eller vad säger ni!? haha
Tack Linda:) You know I LÖÖVE u! Men det får inte vara snusk relaterat...

Det jag tänker är  "Vad har jag gjort i mina dagar för att förtjäna dessa vackra smeknamnen..."
Tyvärr så får jag inget svar....:P

Kommentarer
Postat av: emmeli

the master slut då?? du var ju den som jag såg upp till när jag blev singel :) alla andra hade bara varit tråkiga å haft fasta förhållanden innan.

2008-12-12 @ 14:38:59

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0