Julgranen


Jag har inte hunnit julpyntat så himla mycket men Emma har huggit en lite julgran till mig så nu har jag pyntat den:)

Idag har jag varit på stan med Madde och jag har köpt en julklapp till Mor så nu har jag bara Far kvar. Så det känns gode så skönt faktiskt. Sen gick vi till hon och åt det vi hade köpt på Röda, för mig blev det en tacotallrik. Vi våg lite tv och sen sminkade jag Madde lite grann, prövade det nya sminket som vi köpte på Primark.
Vi gick sen hem till mig, vi skulle egentligen fixa lite skivor till madde men det blev inte av. Så for vi till Päronen och hämtade bilen och dogsen. Vi skulle då sen fara och handla, tänkte att vi skulle fara till Supermarket för att slippa allt folk. Men när vi kommer in i butiken så säger hon i kassan eller rättare sagt så ropade hon att dom hade stängt!?? Whats the deelio!? Ska dom inte annonsera sånt, att dom stänger tidigare alltså. Men då blev det Coopen istället, så vi köpte vi de vi behövde och for till Emma. Där var dom i full gång med att julpyssla:) Jag och Madde hakade på gode så snabbt, visade sig ganska snabbt att jag kunde iaf sticka:P Men orkade inte göra klart den, men kan vara bra att ha något att göra när man kommer dit och ska se film eller nå:P

Nu ska jag sova för jag skriver just nu med halv stängda ögon..hur går det? men ni går ha de så bra och hoppas vi söjnes ute imorgon:D byebye

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0