Lucia Tåget

Igår gick jag ju till päronen och skulle sova där. Blev lite sent för jag låg och såg en film:) Men när jag väl kom dit så var det ju bara att hoppa i sängen. Mamma låg fortfarande vaken och såg på tv så jag gjorde henne sällskap i sängen. Men då låg Clara där också och som vanligt så tar hon mer plats än vad hon egentligen behöver. Efter många om och men så fick jag den plats jag förtjänade:)
Men då sjklart kunde jag inte somna, låg nog vaken till tre, halv fyra nån gång och sen blev jag väckt typ kvart över sju....Men steg upp sen en kvart senare. Klädde på mig lite kläder och så käka vi frulle sen var de dags att dra till kyrkan (jag vet de händer inte många ggr). Kommer dit och det är fullsmockat men vi hittar oss några platser nästan längst bak. Tåget kom, dom sjöng, jag hånade (bara lite), sen gick dom...Om det dock hade gått så snabbt i verkligheten..Är väldigt dålig på att sitta still i en kyrka..klarar inte av de...DET ÄR TRÅKIGT!! jaja Dom jag hånade lite grann var endel tjejer som var sääkert skit nervösa och skulle sjunga, som då sjklart hade valt dom svåraste sångerna som finns med dom ljusaste tonerna så det var nån som inte klarade av det.
Men när vi väl kom hem igen så där vid elva så somnade jag typ en halvtimme men så kom morsan och väckte mig:(
Jag gick hem efter vi hade käkat lunch för jag har bokat tvättstugan!? hela dagen. Så det har jag gjort och sett en film...
Snart ska jag gå tillbaka till föräldrarna och äta middag sen ska jag skjutsa alex på karaten och sen hämta honom. Ska väl snart ringa till maria och höra om hon skulle komma nå idag. Tänkte KANSKE ge mig på terrariet ikväll, fixa till affischerna..

Så så ser dagen ut! Mer om filmerna jag har sett senare:P Peace out!


Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0