Luleå

Idag blev det en snabbis till luleå med Emma, Dennis och Madde. Det blev inte att handla så mycket, främst för att jag inte hittade nå. Förutom en massage säng men den kostade över 2000kr.

Efter luleå for jag, Emma och Dennis hem till dom och så stickade jag och Emma. Har påbörjat mina första vantar men då är ju frågan hur bra dom kommer att bli.
Dennis fixade maten och vi skulle käka pannkaka men det blev en plattkaka:P Hahaha Men vi åt den, dock blev vi nog inte då mätta.

Vi for sen till Johannes och spelade hans spel som hans mamma hade köpt nu till julen. Så han skulle lära sig spela det så dom slipper göra det då. Jag tyckte inte att de var så jätte kul men men. Spelade sen lite kort men sjklart så vann Emma.
Så var de dags att fara hem och nu ligger jag här.

Har hela dagen gått runt och sjungt sånger...blir väl så när man har sett sound of music!


XOXO


Kommentarer
Postat av: kate

åhh om jag vetat att ni skulle till lule! då skulle ni ha fått fixa en liten grej åt mig...julklapp åt Pelle. jaja :) jag får åka själv nån dag!

2008-12-18 @ 10:45:25
Postat av: Linda

Nämen =( Då hade du ju lika gärna kunnat komma hit ;) Neee ja har försökt hålla mina baciller inom väggarna men man vet ju aldrig om nån har lyckats smita över gatan till dig hehe Skicka tillbaka den så ska den få spö!

2008-12-18 @ 16:21:17
URL: http://opzi.blogg.se/
Postat av: Emelie

2000 eller 20000?

2008-12-19 @ 01:05:22
URL: http://emmev.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0