Piteå-Gagsmark-Skellefteå-Boliden-Piteå

Har haft en lite stressig men underbar jul! Hoppas ni också har haft det:)

Sitter just nu i Skeå hos Emelie och ska snart börja göra palt...jag har skalat potatisen så hon får börja riva den:P MOAHA
Var i Gagsmark på julafton sen for jag in till stan på juldagen för då var det dags för lite fest. Var inte så taggad men full blev man iaf! Kunde ha varit roligare ute men men tyckte dock inte att det var värt pengarna.
Sen jobbade jag annandagen och slutade kvart över åtta, handlade lite åt mor och far sen hämta lite kläder och vidare till bilen. Körde till gagsmark, lämnade maten till fader och så kom Emelie och hämtade mig så körde vi till skeå. Har varit på mellandags rean idag....slagits med andra crazy tjejer på gina tex. Vi lämnade Lilleman hos hans pappa före vi for in till stan.
Vi blev less gode så fort, käkade med Joel på Frasses:P mmmm så gott de var. När vi hade varit klart på stan så for vi till Emelies kompis Emma och hälsade på. Nu när jag har fått träffa henne så kan jag pusta ut för då är ju inte Emelie schizo...eller???

Imorgon så kommer syrran, pelle å clara bella och hämtar mig här så ska vi till moster och käka tror jag. Vet faktiskt inte om de blir nå mat men hoppas på de:P

Jaja nu ska jag vara social. Kul att veta att jag lever iaf eller hur!? Hoppas de iaf:P

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0