Thai Garden & Sound of music

Vaknade ganska så sent idag men det var väl för att man somnade lite sent också:S Typ kring tre tog jag mig till madde och så gick vi på stan. Vandrade runt köpte oss en macka på Röda (saknade cissi:() sen kom jag på att jag har inte varit på Aditro på jätte länge så jag ringde till Linda för att höra om hon jobbade och det gjorde hon. Vi gick dit och var med Emmeli och Linda ett tag och surrade om allt och inget.
När vi hade varit där så gick vi lite mer på stan men sen orka vi inge mer så vi gick hem till mig. Kollade lite på datorn (en massa saker) och så tog vi hem nå filmer. Vi prata lite grann om allt möjligt, så ringde kate och sa att dom var på väg mot thai garden så jag och madde började vandra ditåt.
Vi flummar hela vägen dit och sjunger Mcflys låt too close fo comfort. Så ser vi att både Annika och Kate är där redan så vi skyndar oss in. Så beställer vi, jag beställde nån kyckling gryta i sötsur sås men dom hade gjort den ALLDELES för söt så den gick ju typ inte att äta..:S Men vi satt då länge och pratade om allt möjligt men det blev väl mest om livet och resandet. Fick beppes dator typ såld idag:P Annika behövde en till när hon ska fara till Japan.
Vi gick sen när vi märkte att alla andra från resturangen var borta till statt och köpte förköps biljetter till Juldagen. Då kom Madde på att hon ville se Annikas lghet så vi for och kollade på den och så sen gick vi hem till Madde och var där resten av kvällen. Kate och Annika for väl vid halv elva men jag stannade kvar och så satte Madde igång Sound of music eftersom hon visste att jag inte hade sett den.
Så nu har jag sett den och den var bra:) Men de jobbiga är att nu nynnar man ju låtarna i huvve heeela tiden! bajs!

Måste bara berätta en rolig sak som hände på stugan. Clara och alex började smått bråka och så säger Alex "snorunge" och Clara är inte sen på att svara så hon säger "skit ner dig och frys fast". Jag blir helt häpen och börjar små skratta och frågar hon vem som har lärt henne säga så. Då svarar hon väldigt stolt " Pappa". Jag och Alex kan ju inte hålla oss så vi börjar ju as garva:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv nå mer! jag har tråkigt på jobbet jag vill ha nåt att läsa. idag hade vi inga besök på jobbet och det ringer som fan!

2008-12-16 @ 20:15:20
Postat av: Emelie

Mmmm... Gott! Jag vill oxå ha, fast chips eller morötter :P

2008-12-17 @ 12:02:43
URL: http://emmev.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0