Vi hade iallafall tur med vädret - Igen..

Idag så har jag varit förbi arbetsförmedlingen och fått mitt papper underskrivet. Fick två bra nyheter med detta:) För det första så har dom börjat ta emot breven och skickar dom åt oss till försäkringskassan och det tycker jag är skit bra för då slipper man köpa en massa frimärken. Så nu planerar jag att skicka nå brev till någon för att bli av med dom jag har:P

Det andra så har jag tydligen fattat helt fel med jobb garantin för ungdomar. Jag trodde det var samma regler för de som det är när man får pengarna från akassan. Så tydligen spelar det ingen roll om jag bara jobbar en dag en vecka för jag får tydligen ändå pengar för resterande dagar från försäkringskassan och det är ju super bra!!!

For ju sen till Madde kring fyra för vi skulle käka tillsammans och sen fara på denna bion med Telia och Nokia. Det blev kyckling i tortilla bröd med paprika, squash och röd lök. Så hade vi creme fraich till:) det var super smarrigt!!:) så efter maten tittade vi på lite tv och så släppte vi ut maddes underlater så dom fick flyga runt lite grann. Det blev inte så länge för dom blev typ trötta direkt, är väl de som händer när dom inte får vara ute så ofta. Så spelade vi lite kort innan det var dags och gå till Bio3an!
När vi kommer fram så säger jag bara att jag är från Br lindqvist åkeri AB. Så fick vi våra biljetter och så hämtade vi vår dricka och popcorn. När vi väl fick komma in i salen så skulle dom snacka först från telia om massa saker som mobilt bredband.
Så började filmen, jag tyckte den var gode rolig faktiskt men hade nog inte varit de om inte madde var där för vi fjantade oss väääldigt mycke...tror att vi levde om mest av alla....Vi satt i Metropol så det var inte så många där. Men men sorry om jag var högljud:P

Nu ska jag se Eagle Eye, sen så ska jag gå till päronen och sova där.

See Ya

/Tina

Ps Jag skulle fan vilja ha ett coolt smeknamn...:( Ds.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du har juh alltid "Dildo" ;-)

2008-12-10 @ 23:36:01
URL: http://emmev.blogg.se/
Postat av: Cissi

Exakt, vad är det för fel på dildo?? ;)

2008-12-11 @ 16:25:00

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0