Ajaj i mitt huvve!

Ja ni det är inte lätt man ska fan ta me inte dricka överhuvudtaget egentligen! Tycker det bara ställer till saker..,,
Jag vart så jätte seg efter tacosen igår så det tog ett tag för mig att komma igång. Medans jag gjorde det så
kickade jag allas ass i Smash bros. jag är tydligen ganska bra men fattar inte hur för jag trycker som bara på alla knappar!
Nu så ligger man i sängen och har lite ångest sen igår...Endel har visat gode klart att de inte vill, tror jag då iaf har ingen aning egentligen men får man inge svar så tar jag det som ett nej...Sen vet jag inte vi gick ut gode sent. Och nör vi gick ut så ramla stackars lill malin ner för trappen. Gick väl gode bra men vill inte vara henne idag om man säger så.
Säkert fått ett fett blåmärke på låret...:S

Jaja nu ska jag göra en grej till madde sen så ska jag väl till gagsen å käka palt om jag får i mig nån...:(

Ha de bra alla ni där ute kramisar

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0