En dålig dag..

Idag har det varit en sån där dag då man ville bara lägga sig i sängen å dra täcket över huvudet.

Dagen började med att jag sjklart fick mens...Usch vad jag skulle vilja slippa de...
Gick till jobbet och var som allmänt borta. Började med att jag skulle ha jouren och när jag hade haft den nästan klart blev jag kallad till kassan.
Märkte ganska snart att Maria som skulle ta jouren var sen och jag skulle ha min rast. Slutade med att jag fick fråga Siv om hon kunde sitta i kassan ett litet tag till så jag fick mig lite rast, för jag skulle byta av henne efter jag hade haft min rast. Det var då inga problem, orkade inte ens bli arg på Maria som jag sa var som lite borta, the mist i skallen eller nå.
Sen när jag satte mig i kassan så gick allt gode så bra tills handblipparen slutade funka. Jag kollade sladden så den satt i och då slocknade hela kassan...Då var de ju bara att byta kassa och så gjorde jag ett fel där med men men de ordnade då sig till slut.
Sen när jag skulle räckna kassan så skulle jag he in de i "kassa skåpet" som jag kämpar med i ca 15 min innan jag ens får upp den....jasi jasi säger jag då bara...allt var emot mig.

Sen blev jag kvar på jobbet en timma, för jag orkade inte stressa därifrån. Skulle handla oxå såå tog och så fikade jag med Erika dom 3 sek hon kunde sitta still! :P

När jag väl tog mig hem så satte jag in lite nyare musik på MP3n och så började städandet. Har dammsugat och skurat överallt förutom sovrummet. Ska nog möblera om där imorron. Och så har jag diskat, chockerande eller hur:P
Ska nog införskaffa pappers tallrikar:P

Men fortsättning följer på städningen, ska nog fixa terrariet imorron oxå.

kram på er alla sötnosar som orkar med mig:)

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0