Good times with weapons

Ser South Park medans jag är sängliggandes...Detta avsnitt är ett av dom bästa, det är när Butters får en kaststjärna i ögat!!



Somnade kanske kring 2 igår av utmattning, hostar och snorar överallt..Sen väckte klockan mig kl 5 och då bestämde jag mig för att sjukanmäla mig från jobbet. Somnade om och vaknade tre min innan jag skulle börja. Så jag ringde och sjukanmälde mig och sen sjklart var man ju pigg som attans..Så gick på toa och sen sjukanmälde jag mig till försäkringskassan.
Tog tempen och jag hade 38.3 och det är gode mycke för mig. Har gode låg temp i vanliga fall. Jag satte igång south park och somnade gode snabbt. Vaknade nån gång då och då men vaknade helt halv två.
Så det enda jag har gjort är ingenting...har bara legat i sängen å snorat..
Nu ska jag göra mig lite tea!

Tyck synd om mig...fortfarande ingen som vill ta hand om mig??

Kramisar

Kommentarer
Postat av: Linda

Joohooo! De vill ja visst! Bara ett dumt jobb som kommer emellan! Och kanske lite att ja är rädd att bli smittad ;P

Är de där avsnittet "My precious"? Asså Lord of the rings? Isf älskar ja de med! Krya på dig bejben min!

2008-07-10 @ 00:18:42
URL: http://opzi.blogg.se/
Postat av: Kicki

Tveklöst ett av de bästa avsnitten!! :) Men höjdpunkten är ändå när Cartman är "osynlig" och väldigt smidigt smyger upp på scen framför alla människor, Hahahahaa! Jag skrattar så jag grinar varje gång jag ser det ;)



Krya på dig!

Kraaam

2008-07-10 @ 13:25:39
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0