HOOOOOST!!

Har varit ledig från jobbet idag så jag har mest legat i sängen tills madde slutade så då hoppade jag in i duschen och sen bar det av till biggen och köpte lite mat till oss. Så vandrade vi till madde och käkade sen såg vi Nims Island. Madde somnade till och jag låg och halv sov, sen tvingade jag in henne i duschen medans jag fixade håret.

När vi var nästan klara så kom kåten och så fixade vi de sista sen vandrade vi till Johanna. Där var det massa med människor och man kände bara igen dom vanliga. Dog nästan av svettbrytningar där inne både för att de var så varmt och att jag är förkyld.

Kom bara mer folk och tillslut så gick jag å madde hemåt för typ en timme sen. Jag ska ju upp och jobba imorgon:S Vill verkligen att hostan ska sluta nu för det är ju den som är jobbigast just nu! kommer typ få magrutor.....

En kul grej som har hänt är att jag hittade en ännu en klasskamrat från skåne på facebooken:) Kul som fan!!

Jaja nu ligger jag å ser Harry Potter andra filmen såg första igår och ska väl försöka sova..

Ha de bra alla gladisar


Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0