Ligger i sängen..

än en gång..

Men har faktiskt rört mig lite idag. Varit på AF och förbi Thomas och kicki å lämna filmarna jag har lånat i säkert över 3 mån känns de som och jag har bara sett 2 av 3. Men blev bara att lämna över filmerna och sen vända om för jag vill inte smitta någon. Vet inte ens om jag tacka för lånet. Soorry thomas!! Tack så jätte mycket för lånet!:)

Sen har jag käkat lite food hos mor och far. For förbi Linda och hämtade min jacka som hon hade tänkt ge bort:P Men stod på säkert avstånd, hoppas jag iaf:S Sen har jag inte gjort så mycket annat än att lyssna på Linkin Park och Fort Minor, ritat och satt upp bilderna på pixen. Jag har ju självklart hostat och snorat mycket där i mellan. Hostan har dock blivit värre än vad den var. Hoppas den ger sig innan lördag, ska ju jobba då!

Någonting konstigt ska de ju oxå ske...får kolla upp de närmare sen..

Jaja nu ska jag antingen gå å se tv eller så ska jag se Team america..hmm

Lyssnar nu på Emilia- Big big world...okej var några år seen..

Ha de kram

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0