Måndag hela veckan

Känns som det är andra måndagen...för igår var de så mycket så det kändes som en måndag å idag har det varit nästan likadant..Förutom att jag nu ligger i sängen å har nackspärr å ont i ryggen:S

Nu ska jag haka på Kickis sak..

Personlighet
Jag är;
Blyg:
Beror väl på vilket humör man är på:)
Smart: Ja anser jag iaf!
Långsam: Gode så seg, fråga cissi.
Stressad: Ibland, kan hända på jobbet eller om man har mycket att göra.
Tålmodig: Jo ganska så
Öppen: Ja
Ärlig: Ja
Positiv: Oftast men gnäller gör jag väl:P
Ansvarsfull: Ja

Vänskap
Jag har;
Svikit en kompis: Tyvärr Ja
Förlorat en bästa vän: Det också.
Sovit med en tjejkompis: Ja
Pussat en tjejkompis: Ja
Slagit en kompis: Över huvudet ja:)
En kompis som vet allt: Jo det mesta vet hon väl:)
Berättat hemligheter: Ja beror väl på hur seriösa dom är.

Kärlek
Jag har;
Blivit sårad: Ah
Haft/Har stadigt förhållande: Nja
Krossat någons hjärta: Hoppas inte de.
Gett någon ditt hjärta: Kanske inte fullt ut.
"Playat": Ah
Sagt att jag älskar någon och menat det: Ja
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Hmm kanske
Varit otrogen: Nope

Favoriter
Favorit;
Låt just nu: Har ingen just nu..:(
Pryl: Min bärbara dator:) My lover!!
Film: Hmm Femte elementet är det väl än så länge men det finns ju sååå månnga
Bok: Har väl inte läst så överdrivit många men tycker om Harry Potter, Pojken som.. mm
Lärare i skolan: Stefan Thornblad, min keramik lärare
Plats: Måste hålla med Kickii! Sängen absolut:)
Frukt: Banan

Övrigt
Jag har;
Sytt:
Inte så mycke faktiskt, lite i skolan men inte mer än de..
Opererat mig: Nope har bara varit till sjukan en gång pågrund av ägglossning..
Cyklat omkull: Cyklar faktiskt inte så mycke, kan väl bero på att jag inte har nån men isåfall var de längesen.
Sjungit i duschen: Absolut
Hoppat bungyjump: Aldrig
Fobi för något: Trånga utrymmen, rädd att jag ska fastna och spindlar är väl ingen favvo.
Sett någon dö: Nej men träffat några som var påväg att dö..:(
Varit på begravning: Ja några ggr
Sagt att jag hatar någon: Ja

Svart eller vitt: Svart
Rött eller blått: Rött
Skriva eller tala: Jo jag tror då de iaf:P
Vatten eller coca cola: Hmmmmmmmmmmmm vad tror DU??
Nagelbitare: Nej eller ibland om den har flisat sig eller nå men inget jag gör hela tiden.
Mobil eller mp3: Säger som kicki men tycker dock om min Mp3 oxå..svårt.
Snygg eller charmig: Hellre charmig men det spelar väl ingen roll egentligen om han ser ut som ett ass, haha:P
Lösgodis eller choklad: Lösgodis
Frukt eller Grönsak: Frukt.
Film eller serie: Svårt, men en himla bra film slår faktiskt en serie.
Festa eller softa: Helst softa för jag blir så himla bakis..
Sommar eller vinter: Sommar.
Fredag eller lördag: Lördag.
Levande ljus eller lampa: Levande ljus.
Övervikt eller undernärd: Är ju övervikt så har j
Kärlek eller vänskap: Ingen kärlek utan vänskap, ingen vänskap utan kärlek.


Nu ska jag se om jag somnar...är så förbannnnnnat trött..vet inte varför..

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0