Mina damer och herrar...

nu ÄR det PDOL!!!! Vädret har nu blivit underbart ute och det betyder bara en sak att pdol har börjat:)

Snart får jag främmande Emelie, Joel och Lilleman kommer. Vi ska vandra runt på området, kolla och käka go mat!:)

Sen ikväll så hade jag tänkt tvätta men nån hade redan tagit den tvätt tiden så funderar starkt att dra en påse till mor å far så det är bort gjort.

Efter det så ska jag förbi en sväng hos Linda och Jim å ta mig en cider, bara för att man kan när man e ledig:P
Men det blir inte nå länge för jag börjar kl 6 imorron:(

Nu ska jag klä på mig nå kläder. Men vi kanske synes där ute gott folk!

Adios

Kommentarer
Postat av: Kicki

Taaack sötis :P

2008-07-23 @ 19:17:36
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0