Tisdag

Det har inte hänt så mycket idag, jobbat på Coopen och sen har jag varit hemma. Har diskat lite ätit en glass och sett lite film. Har sett Harold and Kumar; Escape from Guantanamo Bay och The Love Guru båda är väldigt roliga:) Har oxå nyligen sett Welcome Home, Roscoe Jenkins för såg på Oprah att den skulle vara jätte rolig men jag tror det är mest mörkhyad amerikansk humor om ni förstår vad jag menar. Ingen dizz eller nå sånt men vi har ju alla olika humor. jaja hoppas ni fattar...Men Martin Lawrence, Mo'Nique, Cedric the Entertainer och Michael Clarke Duncan så det är många härliga skådisar med:)

Så nu vet jag inte vad jag ska se...Har ingen serie att se heller...hmmm orkar verkligen inte börja med Family guy...Orkar inte börja se en japansk serie heller har nere både Bleach, Inuyasha och Love Hina men då måste man ju riktigt se de för man måste ju läsa texten annars hänger man inte alls med:S
Kanske ändå ska börja med Bleach för den har jag ju börjat med en gång tidigare och den är ju gode så bra.

Men men får väl se vad som händer.

Ha de bra alla människor kramisar


Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0