Vill bara dra täcket över huvudet...

och aldrig ta bort de...

Har en liten deprissions stund just nu. Och då tänker ni ÄHHH vad ovanligt...men men...vet inte riktigt heller vad som skulle få mig att bli lite lyckligare..:S

Cissi å jocke har förlovat sig idag på Colosseum!!!!


Denna bild skickade hon till mig:) Himlat vad bra jag är:P haha

GRATTIS TILL ER TURTEDUVORNA!:)

Har jobbat idag till typ halv nio sen har jag varit å kollat på kåtens place. Jätte fint! visste inte om att de var så där men man lär sig nå nytt varje dag:)

Jaja ska väl ligga här å tycka synd om mig själv...Och får väl se filmen sj då...jaja ha de kram

Kommentarer
Postat av: Kicki

Jag veeet inte, håller bara på när Tomme jobbar så jag sitter väl uppe hela nätterna :P



Så roligt att Cissis foppisar syns i bakgrunden på bilden, hihi :)

2008-07-14 @ 16:47:50
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0