All by my seeelf...

Hej alla som bryr sig...Har just nu en stund där de känns som om alla dissar mig:S Men det är nog bara nå som känns nu eller så är de så....Hoppas verkligen inte de för då vill jag veta vad jag har gjort för fel!

Jag har jobbar idag med på coop slutade 22.15 men hade så mycke pengar att räkna fast jag fick hjälp så var jag inte därifrån förens halv. Imorgon så jobbar jag till tolv på natten, himla summergames. Massa norskar och förstår inte alls vad dom säger:S Förstår danska bättre som är lite skumt.

Jaja nu ska jag väl sova nångång...

kram


Kommentarer
Postat av: emmeli

nä vi dissar dig inte men du jobbar ju!!! kom ihåg att hålla mig uppdaterad om ämnet du ringde om

2008-06-27 @ 15:16:17

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0