Energin finns bara inte...

Är hemma från jobbet idag, ligger i sängen just nu, snorar och ser That 70s Show.  I morse var jag ute och gick med morsan efter det försvann all energi så då var de bara att fara hem å vila ett tag. Så ringde morsan och ville att jag skulle följa och kolla på tapeter till deras vardagsrum. Självklart hittade jag en skit snygg en efter typ 5 min:) Har extremt bra smak, hihi.

Om man snabbspolar lite så for jag hem igen la mig i sängen, ringde jobbet och sjukanmälde mig. Sen har jag legat hela tiden förutom då jag behövde gå på toan eller röka.

Ska fixa mig nå mat snart...blir nog nå snabbmat. Och så måste jag tvätta lite kläder också måste vara ren å fin imorgon på COOP. Är min första dag och självklart ska man förkyld och ha väldigt låg energi.

jaja kram på er:)

*Gissa filmen - "mmm chicken, gooooood"*


Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0