I helgen..

har jag jobbat både fredag och lördag. Men bara fyra timmar i lördags så de var gode skönt, sen så for jag till cissi och jocke och blev bjuden på hemma gjorda hamburgare. Tack älskningar:)
Sen skulle vi se film men det fungerade inte på deras dvd så vi ringde till madde och frågade om vi fick komma och se hos henne. Det fick vi så efter vi hade ätit så vandrade vi dit. Vi såg bara The Ruins men den sööög! Sen så följde jag Annette och Madde till 1906 men guuuuud vad folk det var!!!!!!!!! Dock behövde vi inte stå i kö så länge fast de var massa folk. Där inne så trodde jag att min hjärna skulle sprängas...det babblades över allt! Träffade CJ & co, pratade med dom ett tag. Sen orkade vi inte nå mer så jag följde med madde hem, för jag hade lämnat en påse hos henne.
Vi snackade ett tag sen vandrade jag hemåt. Träffade Malin A på kalles, stannade å pratade med henne i 5 min. Och så fortsatte resan hemåt och så gick jag å la mig å såg Las vegas. Är än så länge bara på säsong 3.

Ska fortsätta och se det nu faktiskt!

Adios


Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0