Jag såg..

Sex and the City idag:) Den var jäättte bra men dock lite same old same old. Faktiskt hade serien ett bättre slut men men ni får väl se den själv senare. Den får då 4.5/5 ändå bara för att de är dooom:)

Idag vaknade jag kl nio imorse helt utvilad men bestämde mig för att sova lite till:) Madde ringde å väckte mig å frågade om jag ville tjäna lite mer pengar å då sa jag nej! orkade verkligen inte städa. Sen hade tydligen Maria varit förbi men jag hade inte hört nå, men hon kom förbi igen senare. Så hon har följt mig å tvättat, till af till djuraffären och med jag å mamma till affären. Så sen skulle hon till farmor och äta palt, jag fick också palt men tänkte spara de till imorgon:)

Så jag har gjort endel men ändå inte så mycke, tvättar fortfarande och ser The 70s show. (som vanligt)
Nu har äntligen Fez, done it:P Im dooooing it är de mesta han säger nu förutom goodbye, goodbye I sade. Har också rengjort terrariet, dom blev gode glada mina snakes:P

nu är nog tvätten klar..ska nog ner å hämta den.

Adios Amigos


Kommentarer
Postat av: Emms

Va du har hunnit skriva mycke ;) men de e bra då har jag nått att läsa nu när jag jobbar natt =) kram kram

2008-06-13 @ 02:09:06

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0