Kvällen

Jag har varit hos madde, blev ingen fotboll för turian skulle inte dit så då for inte vi heller. Vi såg filmen Charlie Bartlett men efter kanske efter en halvtimma så ringer det i maddes telefon, så efter det så börjar vi prata om allt möjligt. Och det slutar aldrig så vi går ut å går en sväng sen när vi kommer tillbaka så fortsätter vi att prata och jag fixar säkert 5 olika frisyrer på madde medans vi pratar ännu mer:D skit skönt att bara babbla speciellt när jag å madde är i samma sits men ändå inte...:D

Så nu ligger jag här och funderar över livet om allt möjligt, vikt, människor, wii, kärlek mm
Men orkar inte...man tänker alldeles för mycket på allt!!!!

God natt gott folk


Kommentarer
Postat av: Tezsa

hej kusse!! :)



nej jag köpte en casio. 8.1 megapixels. skit nöjd med den :) kram!

2008-06-25 @ 12:55:37
URL: http://tezsa.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0