Tiden går snabbt när men latar sig..

Har mest legat i sängen hellla dagen. Blev väckt av min väckare men orkade inte stiga upp sen ringde pappa och sa att han hade pratat med Kega som sa att Hummern var med på båten och att den kommer tre dagar tidigare än planerat!!! WOOOHOOO
Så snart så får man åka runt i en mega cool bil. Synd att jag inte kan köra den...de är C kort på den..men vem vet man kanske gör nå olagligt:P

De jag menade igår om att jag hade fått ett klagomål, de var inge dumt menat Linda:P Nä förstår att de var svårt att läsa med så mörk text. Och blir lite rörd att nån orkar läsa de jag skriver:D

Ska kanske till svensbyn vid 19 å se när jävre spelar lite fotboll..börjar bli lite för ofta allt detta fotbolls tittande. Men vem vet dom kanske vinner denna match, har hört att de har gått gode dåligt för dom den senaste tiden. Det är madde jag ska följa med och cissi ska nog säkert dit.
Om det inte blir de så blir det en film hos madde, måste köpa mig nå godis om de blir de. Men undra vikken film man ska ta å see..hmm...blir säkert en madde film. Alltså en film där man vet allt som kommer att hända men men kan vara skönt de oxå.

Såg en sån med Linda igår, for till henne efter jobbet å så körde vi lite italiensk mat färsk pasta, tortellini och permasana ost och lite oliv olja. Mega gott!!! Vi såg då It's a Boy Girl Thing, men tror båda av oss var så hiiimla trötta. Hon hade sovit en halvtimme och jag kanske 3 timmar...så efter filmen så gick jag hem och vilade...Men somnade inte för ens kring tre kanske så var nästan uppe 24h men de spelade inte så stor roll eftersom jag är ledig idag..

Så nu ska jag klä på mig lite kläder har duschat nyss så är ren å fin...eller så "fin" man kan bli, har blåmärken överallt typ eller kanske inte men iaf 3 st. Ett på smalbenet, ett på låret å de sista är på rumpan..:S Alla är på högra benet och skinkan...skumt...

Men men nu ska jag inte skriva en jävla massa igen:P

Vi höres nån gång, c yaaa

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0