Wazzuup!?

Läget era jävlar? Fick ett klagomål från någon:P Så därför är min text just nu vit. Ska väl ändra hela skiten igen men orkar inte just nu!

Sikken helg alltså..blev nyktert Midsommar så jag, katrin å madde drivade runt på 3 olika fester plus att vi hämtade maddes brorsa i jävre och sen tillbaka igen.

Fredag började med att jag vaknade tio i sju och jag började kl 7. Var dock bara 5 min sen tycker jag var gode imponerande. Var på Coopen till 16.30 sen bar de av hemåt å duscha å göra sig klar. Sen kom madde och kattan så drog vi till Emmeli. När vi kom fram så lyste det ett väldigt starkt rosa ljus från gräsplätten där de spelade kubb, det var Emmelis chock rosa peruk. Den var så rosa att de gick inte att titta på den när solen lyste på den för de gjorde ont i ögonen. Ni ska få se bilder sen:P
Vi käkade där efter många om och men...var så svinit hungrig. Men då tog grillen tid å sen hade de inte stoppat in gratängen i ugnen. När vi hade ätit skulle vi dra vidare så först satt vi i bilen å diskuterade hur vi skulle göra.
Så jag ringde å snacka med CJ och skulle höra vars de höll hus. Då fick man höra en extremt vacker trudelutt från Arvid innan jag fick prata med CJ. De var i munksund så vi sa att vi kollar förbi när vi har varit till jävre å hämta maddes bror.
Vi hämtar dom å skjutsar dom till backen, madde körde så de tog sin lilla tid:P haha sorry nögdes bara stumpan:)
När vi väl hitta till huset där festen höll hus så travade vi in där och såg chockerande nog många kändisar där. Hälsade å kramade endel. Spec dessa umeå bor som typ aldrig är hemma. Vi var inte där så länge för madde å kattan kände inte så många och blev less på Arvids klagomål om att vi var nyktra.
Så vi tuttade vidare. Nästa parkering blev hos tomme å kickiii:P Där var de bara slå sig ner och chilla. De tog inte lång tid så kom det en kamera flygande (kanske inte flygande men ändå) från kickii hon ville att jag skulle ta lite kort. Var samma när vi var hos Emmeli då kom Linda med sin. Tycker de e skit kul, loooove it u guys men skulle skit gärna ha en egen:(
Efter vi hade varit där ett tag så börja tomme bli lite full å skulle sitta i mitt knä å prata EXTREMT högt. Tror jag blev halverst döv på vänstra örat ett tag den kvällen. Sen vid tolv så drog vi typ hemåt för jag skulle upp å jobba.
Men precis när jag var påväg till drömmarnas land så ringer dennis den jäveln:P å väcker mig. Men jag svarade inte för jag ville inte piggna till. Men de var den kvällen...:P

Lördag började jag kvart i tio så de var lite lindrigare än sju. Jobbade jobbade å jobba lite till sen bar de av å möta madde så gick vi till biggen å tog hem nå hamburgers till mig. Svina gott! Kanske inte så bra men men..
Sen gick madde hem så skulle jag göra mig iordning. Tog ett tag för min hjärna dog i ca 40 min men tog mig dit tillslut. Och sminke mig å platta håret där för min plattång är glapp å kommer väl snart att brinna upp eller bränna mitt hår som faaaan:S När man hade gjort sig eller iaf försökt göra sig pritty så började man dricka lite alkokol. Var bara jag madde å robban i början men sen kom de fler å fler...men ingen som jag riktigt kände förutom de "vanliga" jävreborna men dom satt ju bänkade framför tv för var de turkiet vs. holland som spelade, har ingen aning egentligen nä de var ju ryssland vs. holland kanske jaja vem bryr sig. Dom vi heja på iaf losade som fan...i straffar om jag minns rätt. Ni märker väl vikket intresse jag har alltså:D
Senare så kom Arvid å CJ dit å livade upp festen lite grann, sen saknades det bara lite alkokol på mina kläder som en Erik var så snäll å slå ut mitt glas över hela mig. Men snodde nå sockar av madde, så nu har jag sockar från två olika personer och båda gångerna så handlade det om alkokol på sockarna, så iaf jag överlevde. Jag å CJ stack tidigare ut på 1906 för tommy hade ringt å sagt att de var gode lång kö. Som tur var så gick de gode så snabbt att komma in och CJ var så gulli å betala för mig också:D Tack Gubben än en gång!
Så var vi där inne å träffa en massa folk å så lite till folk, dansade ett tag å sen ut å röka ett tag. Så gick de till typ hela kvällen. Men måste då säga att Thomas "bella" var min hjälte denna kväll. Det hände en sak som jag inte vill att min pappa ska veta för då skulle han döda mig typ:S Men the hero of the night bella räddade mitt liv, så nu står jag honom i skuld soooom fan!!
Sen så övergav jag alla för jag tog med en dude hem för att "mysa" lite:P Nämner inga namn:P

Söndag så vaknade jag flera ggr för mitt place är såååå himla vaaarmt! Men var inte alls bakis..förutom lite seg. Duschade och sen fick jag se en meeeega snygg biiiil!!! VILL HA! men jag fick den inte...:( Efter nån timma så for jag å madde å hälsa på kattan på coopen för att se så hon överlevde lördagen och de hade hon. Sen blev de pizza från Maxim hemma hos Madde å glo lite på TV. Efter att ha försökt trycka ner iaf halva pizzan så drog jag hem för att lata mig lite mer och så matade jag snakesarna. Sen bar det av till affären sen gagsmark men mellan där blev jag stoppad av polisen och fick blåsa. FY FAN vad mitt hjärta höll på att stanna..men den gav inge utslag så tog bara ett tag för benen att sluta skacka efter de...:S Men sen kom jag till gagsmark å for å träffa emelie å snacka med henne typ en timme om allt å inge.
Sen hem till stugan å sova för att sedan dagen efter bli väckt halv sex när jag kanske somnade två eller nå...

Så detta var helgens bravader...känns ganska overkligt idag men men kanske så de ska kännas...

Nu så ska jag ta å göra nå som aldrig brukar ske så här tidigt kommer nog inte att hända heller men man kan ju alltid försöka, sova...

Kram på er sötisar som orkar med mitt bullshit..

C ya lovers

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha värsta romanen ;)

Var de mitt klagomål du syftade på? hehe Men de är myyycke skönare för en sån som ja (halvblind) att läsa om dina eskapader! Tack för ikväll gumman!

2008-06-23 @ 23:59:19
URL: http://opzi.blogg.se/
Postat av: Kicki

Haha, stackars! Det är inte lätt att ha en högljudd surrig Tomme i knät. Och tänk dig då att han höll igång till 5 nån gång på morgonen!! :P



Jag har INTE gjort Hulda riktigt själv, men byggt henne i spelet Spore. Kolla in länken i mitt inlägg så får du se, grymt kul! :)



Shit vad du hunnit med att skriva förresten. Ska länka till dig nu så jag kommer ihåg att kika in oftare :)



Kraam!

2008-06-24 @ 08:34:27
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0