Jobba på en söndag!

Idag så har jag jobbat och de är söndag, känns lite pissigt:S Det var jobbigt som fan, jobbade 4 timmar alldeles själv. Har varit och käkat middag hos päronen och fick till och med efterrätt:) Sen satte jag mig i fällan, den super sköna fotöljen och somnade från typ halv sju till halv nio. Såg lite parlamentet, Erik&Mackan och sen lite Dr jekyll and Mr Hyde. Men det var en tredelars serie och detta var andra avsnittet så tänkte att det gav inget att se den. Så jag promenerade hem i stormen. Ville dock ha godis men orkade inte gå till 10 till 12.

En sak! När fick vi seven eleven här i piteå!?? Jag, Emma och Poppe var på Maxs DT och tittar över på andra sidan gatan och ser ett seven eleven!! När blev Piteå en stor stad:D haha

Funderar på att ändå gå till tio till tolv....vi får se byebye

Kommentarer
Postat av: emmeli

har vi ett seven eleven?? vars?

2008-11-24 @ 14:13:03

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0