Money and more money

Varför ska pengar kontrollera ens liv!?

Har varit på Arbetsförmedlingen idag och det är bara skit. Jag har ju hittat det jobb som jag vill just nu jobba med. Men dom har inte tillräckligt med jobb för mig just nu annars hade dom ringt.
Tycker det är bara så svinit jobbigt att ligga vaken på nätterna och tänka på hur man ska överleva nästa månad.
Känns bara så himla bajsigt!!! Men förhoppningsvis så vänder de, men känns som om man snart måste anmäla sig helt arbetslös om dom inte ringer snart. Och JAG vill inte söka nå mer skit jobb!

Ska fara och käka mat hos mamma och pappa men först ska jag en sväng till Madde och diskutera lite saker. Just nu ser jag det nyaste avsnittet av Gossip Girl. Är så bra, vill bara att dom ska göra en maassa avsnitt så jag kan se det hela livet. Kan man leva igenom en TVserie!?

jaja nu ska jag börja rulla! byebye

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är juh typ sista avsnittet.. På säsongen alltså.. Fast jag trodde det skulle vara ett dubbel avsnitt.. Pengar skapar bara problem...

2008-11-11 @ 15:58:49
URL: http://emmev.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag har samma problem. Lönespecen kom idag och jag insåg att jag har ännu en lysande månad framför mig. Jävla skit!

Håller tummarna för att du får jobba snart!

Kvar på telebanken eller?

Kram

2008-11-12 @ 13:00:45

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0