Tisdagen

Idag fick jag besök kring halv elva av Emelie, Joel och Lillemannen. Vi var på Dollar, barnenshus, clases och wedins Vi gick och käkade på arbaillo. Sen gick vi hem till mig och tog de lugnt sen till middag så gjorde dom kycklingsallad och Emelie diskade åt mig:D Hur söt kan man vara egentligen!:)
Jag höll på att tvätta och packa lite grann. Har haft så ont i min nacke hela dagen och helt seg. Sov typ fyra timmar inatt och skulle nog kunna gå och lägga mig nu. Vi ska ju typ upp kring halv fyra:S

Jaja Nu pratar vi om LONDON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag har kollat flygen och det verkar vara helt lugnt med flygen, vårat verkar inte vara inställt. Men med min tur så kommer det nog bli inställt och sen när vi väl kommer dit kommer jag inte komma in i landet.
Men men NU ska vi vara positiva:) Kommer bli skit kul!! Vi ska se Mcfly, se de där museumet med vax dockor, åka en sån där tour buss, se Mamma Mia musikalen! Och Cissi ska spela poker på fredan så blir väl att se på de med:)

Jaja nu ska jag ner till tvätten...sen blir det väl att packa klart. Kram

Kommentarer
Postat av: Erica

Men sköt om dig nu tina vännen!

Ha så jävla kul åt mig med :)



Kram

2008-11-25 @ 22:12:12
Postat av: Cissi

Vi ska ha så kul!! Vi ses imorgon på Arlanda =) Kram

2008-11-26 @ 00:18:14
URL: http://www.cissiborg.blogspot.com

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0