Babysitter

Har landat nu i lilla datarummet hos mor och far. Ska sova över här ikväll för att mamma jobbar natt och pappa drog till Spanien med Volvo, lite orättvist. Så nu sitter jag å letar efter nån serie som jag kan se men INGEN har ju kommit ut idag, förutom Heroes, men de gick ju snabbt att se.
Började se Fringe igår , skiiiit udda serie och jag älskar den!! Men då har de bara hunnit komma ut några avsnitt av den för den är gode så ny. Har ju sett en annan serie också som heter Torchwood, den är lite som den fast inte lika B:ig och överdriven:)
Man kanske skulle hitta sig en serie som inte är så ny som man kan sträck se men då orkar jag inte göra det här för denna stol är faktiskt inte sååå skön och har inga kablar så jag kan koppla det till TVn. Skulle nog kunna fixa det åt dom faktiskt eller dom kan fan ha det. Tror pappa fick det av Christoffer i present eller nå.

Jaja ska se om det är nå på tv. Adiosensi

Kommentarer
Postat av: Emma

Jasså du gilla fringe =)

Pappan e ju faktiskt riktigt skön! kram

2008-10-08 @ 02:02:37

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0