Do you really need sleep!?

Jag har vänt på dygnet....igen!! Faktiskt så skyller jag på efterfesten då vi var uppe till kl sex på morgonen. Jag skulle ändra bloggen lite men kom på att jag inte orkade det men råkade ta bort min bild och lite annat. Tyvärr så orkar jag inte fixa det nu. Ligger och ser Eureka just nu, har snart sett klart alla avsnitten som finns ute. Måste nu hitta en ny serie IGEN!

Klockan är nu sex minuter över två. Jag är över mätt och lite ont i huvudet. Det blev mackor och mjölk, sen så som efterrätt så blev ostbågar och dipp:P Kunde inte motstå, detta med bantningen gick inte alls så bra!

Föresten så är det nå fel på mitt internet, har märkt att jag blir utloggad från msn och utorrent går skit segt...
Måste kanske formatera om datorn igen men det får bli efter resan. Jag måste verkligen börja packa....Onsdag är min göra klart ALLT dag. Städa, ge ormarna mat, packa och tvätta. Men då jobbar jag på Coop 6-15.15 men då skulle dom ha nå roligt där på morronen får väl se vad de blir:P

Föresten så ringde Madelene som jag jobbar med på Swedbank och frågade om jag ville åka med henne till jobbet idag, super gulligt:) Det visade sig också att Tobbe som vi var på efterfest hos är Madelenes karls brorsa! Piteå är väldigt liten!!!

Nu ska jag försöka sova lite kanske, är inte ens lite trött.

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0