@Madde.com

Har varit hos Madde typ hela kvällen tills nu:) Vi gjorde lax till middag och så har vi bara snackat en massa bajs. Såg på Idol också, tycker denna Johan Palm ska återkomma om typ 2 år men men alla har ju sin smak.
Så har vi lyssnat en massa på Mcfly och min senaste favvo låt med dom är POV. Skit skön är den, samma stuk som den andra too close for comfort. men men diggar den:)
Robban var förbi en sväng och tittade på Idol med oss, sen for han för han skulle upp å jobba kl 6, tycker väldigt synd om honom. Emma tittade också förbi nu när hon hade slutat jobba. Det slutade med att vi ska festa nästa helg hos hennes jobbarkompis Anna. Ska nog bli skit skoj bara man kommer in i festar humöret så och få träffa some new people.

Är arg på mine grannar för det är SÄKERT nån av dom som har ringt till NVS så jag har fått en böter!! Jävla lortar är vad dom är!! 250 späännn ner i toalettstolen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pappa skulle se om han fick bort den, detta betyder alltså att jag måste parka bilen hos päronen och gå å hämta den varje gång jag jobbar på swedbank, känns lite boring.

Kan ni fatta gott folk att det är bara 14 dagar kvar nu! Eller egentligen 13 dagar eftersom vi far fredagen:) Kan inte fatta de riktigt själv än, vad ska man ha meeeed sig för kläder! OMG! Kommer bli jobbigt för vi ska ju vara i NYC först där de inte är jätte varmt och sen blir de Orlando där de iaf är varmare och sen blir de bara varmast på dom andra ställena!:) Jobbigt som F_N men men what to do with the drunken sailor!? Kommer säkerligen packa för mycket som jag ALLTID gör.
Gu va jag använder engelskan idag och stora bokstäver, de är som om jag inte vetat att det har funnits tidigare. Eller så är jag bara allmänt trött.

Men gott folk hoppas ni har haft en lyckad fredag, lite fylla å minnesluckor kanske!?
Kram på er bejbs:)

Kommentarer
Postat av: emmeli

men men du har ju lappen i bilen så att du får parkera väl?? jag jobbar hela helgen, det borde vara ett brott mot männskliga rättigheter att börja kl 8 en lörda morgon

2008-10-04 @ 08:35:55
Postat av: Linda

Nee faktiskt inte, ja var nykter igår wow och var bara hemma :P ikväll blir samma sak hehe (Var bara tvungen att skryta nu när ja verkligen lyckats hålla mig nykter ;) ) De där lät inte så bra förövrigt..men du fattar hehe

2008-10-04 @ 16:18:27
URL: http://opzi.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0