MAT!?

Ni som känner mig vet om att jag är SÄMST på att äta rätt! Nu är jag skiiit hungrig som inte är nå ovanligt egentligen men då skulle jag kunna ta fram nå från frysen och steka det. Men istället så tänker jag på ostbågar, dipp och cola!! Jag såg ett matlagningsprogram igår hos mamma och pappa, det är som faking it fast med matlagning. Jag blev sugen på allt dom lagade där men nu så är jag sugen på nå som man slipper göra sj som ostbågar.

Ni märker ju om jag helt plötsligt en dag väger 700kg. Men snart är de ju dags för resan!! Så då är man ju med föräldrarna så då blir de förhoppningsvis bättre mat.

Men nu ska jag fundera ett tag till på vad jag ska käka. Kanske blir att köpa nå mjölk å käka kräm. Vi höres!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du tror att det blir bättre mat när ni är utomlands? :P

2008-10-13 @ 23:06:35
URL: http://emmev.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0