Onsdagen den 9 oktober

Jag sov ju över hos föräldrarna för att dom var borta eller mamma kom ju hem sen på morronen. Pappa ringde och väckte jag å alex halv åtta på morronen. Var inte så glad över det. Trodde inte jag skulle somna om för mamma kom hem precis efter jag hade pratat med pappa klart. Så då slapp jag stiga upp men låg där och vred mig somnade inte om riktigt ordentliget förens mamma satte igång tv och de enda jag hörde var att de var Rixfm sen somnade jag om.

Blev väckt sen av att Diva hoppade på dörren till sovrummet så då var de ju bara att stiga upp så hon inte väckte mamma. Så gick jag ut med dogsen tog ju ett litet tag. Sen när jag kom tillbaka satt jag mig framför tven och glodde ett tag. Kollade sen om det hade kommit ut nå roliga serie avsnitt, för jag hade sett att House skulle gå igår i Usa MEN då informerade Emma mig om att dom visar på tv.com också när de går repriser, väldigt irri. Så hade ingenting att se så fortsatte glo på tven istället.

Diva råka väcka mamma kl halv ett typ, sen pratade jag en massa med henne. La mig i sängen med henne å glodde på lite tv där istället. Sen kom alex hem och han har blivit riktigt haj på matte, hoppas han har fått lite de christoffer har:P

Ringde och hörde om klipptid och fick en redan kvart över fem som var gode så sweet. Så for jag å alex och hämtade clara på dagis, för hon å syrran skulle käka middag hos mamsen med mig. Käkade sen skjutsade mamma mig till frissan så jag skulle hinna.

Sämsta frissan jag har varit med om faktiskt, väldigt få ordig och märkte direkt att hon var typ less och ville hem. När hon klippte så gjorde hon precis som jag ville ha de. Men hon kunde inte framföra ett bra samtals ämne och sen så sa hon typ samma sak tre eller fler ggr. De värsta var fan när hon skulle blåsa håret mitt. Då använde hon en sån där stor rund borste med små vassa kamhår eller vad man säger. Jag lovar att efter de så var mina öron fortfarande röda efter en timme, hade nästan lust att skrika AJ eller dom sitter fast eller nå sånt. Blev då bra i slut ändan har bara som klippt upp de så inga stora förändringar.

Träffa cissi på röda påvägen till madde, prata lite med henne. Sen så gick jag till Åhlens och köpte hårfärg sen så märkte jag hur mycke den kostade och var 40 spänn billigare på coop FN säger man då men men.

For till Madde och i slut ändan så blev de att jag färgade hennes hår istället men hon köpte egen färg på coop de var då jag märkte pris skillnaden. Men hon blev då glad iaf, fick bort utväxten.

Så nu sitter jag hemma å klockan är halv ett och funderar om jag ska färga mitt hår men ska upp å jobba imorron. Men börjar inte förens kl 10.45.

Jaja  får se hur jag gör, kramis på er alla älskade vänner:)


Kommentarer
Postat av: Linda

Men gumman! Bildbevis på förändringen!!! NU! :P Och vars var de du klippte dig?

2008-10-09 @ 11:04:59
URL: http://opzi.blogg.se/
Postat av: emmeli

oj det låter nästan som att du blivit mamma =) väcka alex på morgonen å hämta clara på dagis och mellan det ska du rasta hundarna =)

2008-10-13 @ 08:17:35

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0