PISSED OFF!!!!!

Vaknade på fel sida idag!! Syrran ringde och väckte mig kl tio när jag hade somnat efter sex nångång!! Men jag somnade om men seeen ringde dom från swedbank och väckte mig igen, trodde det var syrran igen så jag svarade väldigt otrevligt så måste be om ursäkt sen.

Pappa och mamma tar förgivet att jag ska bara släppa allt och fara å vara eller hämta hundarna. Nog för att jag kan göra de men just idag var jag sååååå less.
Videokameran hade kommit idag men när pappa var och hämta den så hade inte väskan och extra batteriet kommit. ÅÅ det är jävlat bäst för dom att den kommer på torsdag annars kommer heeeelvetet bryta lös!!! Då ska den där säljaren få med mig att göra!!! För han saaa att den skulle ha kommit förra veckan!

Jag ber om ursäkt till alla som jag dissar just nu men idag får jag ett free pass! Tror att det kan vara lite stress över resan oxå....

Ska dra täcket över huvudet ett tag.....bye

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0