Skeå

Är hemma hos Emelie just nu å plinkar på hennes nya dator. Har beställt ett nytt minneskort till min kamera, 158 kr 6GB så nu kommer jag kunna ta HUR mycke bilder som helst när jag är i USA:)

Vi har inte gjort så mycket varit med lillemannen, snackat skit och tagit det lugnt! Gode skönt faktiskt! Blev dock ingen klippning så får väl göra det i Piteå, blir väl kanske på paus eller plus eller vad det då heter.

Ska väl vidare till gags snart nån gång, har blivit varnad av mamma å pappa flera ggr att jag ska köra lugnt. För de kan bli minus grader och det är blött ute. Ska ringa dom innan jag far härifrån, så dom märker om jag blir borta för länge så kan dom ringa polisen eller nå:P

Jaja nu ska jag lägga mig i soffan å chilla ett tag.

Adios amigos


Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0