Snart on the way.

Sitter hemma hos föräldrarna, signalen försvann på kabeltven så tänkte att jag skulle sätta mig har och skriva en liten truddelutt.
Just nu är jag väl lite trött men inte värst. Har packat allt och vi åker till stockholm halv sju imorron bitti. Nu sitter man och tänker på om man har glömt något! Något jag har glömt är handväska, har min ryggsäck men den funkar ju inte så bra!:S Tänkte inte så långt...kommer nog bli så att jag kör och hämtar den imorron bitti innan vi far:P

Hör att tven har kommit igång igen. Vi höres sen nån dag hoppas jag.

Många kramar på er allihopen!

SEMESTER!!!!!!!!!!!!!!!!!! YIPPIE!!!

Kommentarer
Postat av: Tezsa

har ni kommit fram nu? =) hoppas resan blir super! kram

2008-10-18 @ 11:25:19
URL: http://tezsa.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0