Ber om ursäkt!!!

Jag glömde nämna en sak. Imorron så kommer ju Emelie, lilleman och Joel som jag sa tidigare, självklart kommer jag blir glad att se Joels fina bil igen! Det var ett tag sen, skulle faktiskt vilja ha en sådan själv:) Men man måste ju bli lite rik först och som jag spenderar pengar på resor så är det nog ett tag sen.

Nä jag skoja bara! Självklart kommer jag bli glad å se dig med JOEEL!!!:D hihi Hoppas du också vill basta imorron!

Idag har jag städat lite i bodan, fyyyyy faaan vad pappa lägger sin maskiner ÖVERALLT. Så sågade han i bodan så det var spån öööööver allt, i allt, på allt med mera. 99% av allt där inne är verktyg, bräder, maskiner och sågspån.
Lite finare blev det iaf, dom får fixa resten!!

Nu ska försöka läsa lite mer av Dennis böcker, lite werido än så länge.

Kram på er stjärtnissar!

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0