Boy A

Har sett denna filmen nu när jag är på stugan alldeles själv. Måste säga att den var skit bra!! En film i min smak faktiskt men jag rekommenderar att man har text till den för till och med jag som har sett många filmer utan text hade lite svårt med denna eftersom den är brittisk.
Det handlar om denna kille på omslaget som har en hemlighet kan man väl säga, något som hände när han var mindre. Han ska nu ta sig ut i det verkliga livet med nytt namn på en ny ort. Där han tampas med att hitta nya vänner medans att hålla sitt förflutna hemligt fast han vill berätta det för personen som kommer honom närmast. Frågan är ju är folk värda en andra chans. Jag anser det men oftast så beror det från person från person, denna kille får man ju se hur han är som person. Ni kommer fatta hur jag menar när ni se den. Men iaf helt klart värd 4/5 :D snör nästan in en halva till!!:P
Smaken är ju som baken, den är delad som morsan brukar säga:P Hoppas ni tycker om den lika mycket som jag gjorde:) Kunde inte låta bli att böla lite i slutet också:S



(Bilden tagen från http://www.mediafilm.ca/Archivage/8/BoyAG.jpg)

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0